
Nikada nije išla pod nož? Fotografije zaručnice Luke Jovića iz prošlosti iznenadile su fanove

Prije nekoliko godina izjavila je da "nikada nije bila pod nožem", no brojni usporedni vizualni prikazi iz različitih faza njezine karijere izazivaju određene sumnje među znatiželjnom publikom
Sofija Milošević (33) jedna je od najpoznatijih srpskih manekenki koja je godinama gradila zavidnu međunarodnu karijeru, osobito u modnoj prijestolnici New Yorku. No, unatoč glamuroznim pistama i suradnjama s najvećim imenima modne industrije, danas najveću sreću pronalazi u ulozi majke i partnerice. Sa srpskim nogometašem Lukom Jovićem (27), bivšim igračem Real Madrida, Sofija ima dva sina, a njihova veza već godinama djeluje skladno i stabilno.
Sofija je godinama slovila za jednu od najljepših žena u regiji, a i danas taj status uspješno održava. Unatoč godinama provedenim pod svjetlima reflektora, nikada nije javno pričala o mogućim estetskim zahvatima. Prije nekoliko godina izjavila je da "nikada nije bila pod nožem", no brojni usporedni vizualni prikazi iz različitih faza njezine karijere izazivaju određene sumnje među znatiželjnom publikom.
Promjene na njezinu licu teško je ignorirati - iako se puno toga može pripisati drugačijoj šminki, frizurama i naprednim tehnikama konturiranja, ostaje činjenica da danas ima znatno punije usne, naglašenije jagodice, deblje i preciznije oblikovane obrve, a i oči joj izgledaju nešto drugačijeg oblika nego prije. Neki stručnjaci iz estetske industrije nagađaju kako je moguće da je riječ o minimalno invazivnim zahvatima, poput hijaluronskih filera ili botoksa, no bez potvrde sa Sofijine strane to ostaje u sferi nagađanja.
''Svatko ima svoj dobar ugao i moj posao je da se dobro fotografiram. Jako mi je smiješno kad objave neku moju staru fotografiju s revije gdje ja samu sebe ne prepoznajem. Normalno je da smo svi u pubertetu manje lijepi nego kasnije'', rekla je Sofija svojedobno za srpske medije.
POGLEDAJTE VIDEO: Detalji megakoncerta Thompsona i operacije Hipodrom: Iščekuje se ključna stvar





















