MILI HRNIĆU UMRO SIN, A BANKA ČIJE JE ZAŠTITNO LICE NIJE PREKINULA DUHOVITU KAMPANJU: /

'Razmišljali smo o tome, ali...'

'Moramo istaknuti da se u tim trenucima razmišljalo o opciji zaustavljanja kampanje na neko vrijeme, ali takva odluka na kraju ipak nije donesena', rekli su, između ostalog, iz banke

VOYO logo
VOYO logo

Mili Hrniću, zaštitnom licu reklama Erste banke, nedavno je u 52. godini preminuo sin Srđan, dubrovački umjetnik, pjevač i branitelj. Međutim, ono što je mnoge šokiralo je to što su se fotografije i snimke sprovoda objavljivale u medijima istovremeno kad i duhovite reklame s njegovim likom. "Erste banka je odmah nakon saznanja o tom tužnom događaju g. Hrniću uputila svoje najiskrenije izraze sućuti zbog velikog gubitka koji je pogodio njega, ali i cijelu obitelj. Moramo istaknuti da se u tim trenucima razmišljalo o opciji zaustavljanja kampanje na neko vrijeme. Iako takva odluka na kraju ipak nije donesena, učinjene su određene prilagodbe u vremenskom rasporedu objava", rekao je Dario Gabrić, direktor Ureda korporativnih komunikacija za Slobodnu Dalmaciju.

Nadaju se nastavku suradnje

"Naravno, svjesni smo činjenice da se radi o nenadoknadivom gubitku i trenucima velike boli. Zbog toga nam je iskreno žao ako je nastavak kampanje obitelji uzrokovao dodatnu tugu i produbio osjećaj nelagode. To nam nikako nije bila namjera. Na kraju bismo željeli istaknuti da je dugogodišnja suradnja s g. Hrnićem jedan od primjera najbolje prakse, i u pitanju uspješnosti kampanja u kojima je on jedan od glavnih protagonista, i u okvirima kvalitete međuljudskih odnosa prilikom rada na zajedničkim projektima. Vjerujemo da ćemo i u budućnosti imati priliku zajednički surađivati, uvažavajući sve objektivne okolnosti trenutačne situacije", stoji u pisanom odgovoru gospodina Gabrića.

Srđan Hrnić pokopan je 8. siječnja na dubrovačkom groblju Boninovo gdje su se od njega oprostili obitelj, prijatelji i kolege.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali