HIT KOMADI /

Doris Dragović pokrenula biznis: Neće vjerovati čime se bavi

Doris je pozirala u ulozi modela kako bi predstavila svoje proizvode

VOYO logo
VOYO logo

Poznata hrvatska pjevačica Doris Dragović (64) pridružila se trendu poznatih glazbenika koji kreiraju vlastite proizvode za obožavatelje pa je tako u suradnji s mladim kreativcima predstavila liniju vlastitih proizvoda koja uključuje pamučne majice, ruksake, dječje bodije, hoodice i pamučne vrećice.

Na svim tim artiklima nalaze se motivi povezani s Dorisinim najvećim hitovima poput "Željo moja" i "Nije kriva srdela", a pjevačica je pozirala u ulozi modela kako bi predstavila svoje proizvode.

Doris se odlučila na proizvode koji nose opće životne poruke u kojima se obožavatelji mogu prepoznati, a istovremeno mogu biti i dobar poklon.

Za razliku od sličnih inicijativa na stranoj glazbenoj sceni, Doris Dragović je krenula s idejom dugoročne prepoznatljivosti, a ne samo kratkoročnog uspjeha kakav je prošle godine postigao Baby Lasagna (29) s majicama i slikovnicama, zahvaljujući euforiji koja je nastala nakon pobjede na Dori i osvojenog drugog mjesta na Eurosongu.

POGLEDAJTE OVAJ VIDEO: Baby Lasagna opušten prije dodjele Porina: 'Razmišljam kako da što prije pobjegnem ća'

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali