
Odbjegli Django nije najbolji Tarantinov film, ali je jedan od glavnih favorita za Oscara

Određivati se prema svakom novom filmu Quentina Tarantina znači ulaziti duboko u područje fanologije nad pulp kulturom.
Izgradivši svoju karijeru na eksploatiranju vlastitog filmofilstva Quentin Tarantino nas je navikao na polarizacije. Ili ga se slavi kao vrhunaravnog postmodernista do grla obrezlog u pulp i kič kulturu ili mu se osporava da svoju originalnost zasniva na 'posudi - potegni' principu.
Osim što vrhunski barata pojmovnikom pop kulture Tarantino je pismen autor koji silno dobro zna što mu se sviđa i što želi reći, što iskarikirati, što predimenzionirati, a što učiniti smiješnim.
Njemu, baš kao ni Spielbergu na sasvim drugoj strani filmske pismenosti, ne možete osporiti strast i zaigranost pri realiziranju svojih vizija i maštarija. I pritom će se poslužiti onom popularnom
Ne jednom je za isticao fasciniranost filmovima Sergia Leonea ili Corbuccija,
Tako će njegov
Kao u mnogim njegovim filmovima, osveta je onaj motiv koji pokreće radnju i dozvoljava cijeloj paleti likova da proklamiraju svoju kulerštinu od scena do scene, bilo da se radilo o akciji ili verbalnim dosjetkama.
Uključujući Samuela L. Jacksona, ali i vađenja iz naftalina Dona Johnsona ili plavookog Franca Nera (referenca na
Ono što fascinira je sposobnost da tuđu triviju Tarantino eksploatira i preobrazi u sasv im novo ruho dajući gledateljima sasvim nove dimenzije i perspektive sagledavanja na žanrovski film. U ovom slučaju
Tarantinov
Ocjena: 9/10













