
Skupe kokice i ostali faktori zbog kojih radije upalite TV

Ljudi sve rjeđe idu u kino, piše Mandatory. Razloga za to je mnogo, a najočitiji je - novac.
Američka su kina 2002. godine prodala 1,57 milijardi ulaznica. Godine 2014. ta se brojka smanjila na 1,26 milijardi. To ne bi bio tako velik pad da se zanemari činjenica da između tih dviju godina američka populacija nije porasla za 30 milijuna.
Sličan pad u prodaji dogodio se i u ostatku svijeta.
Kako piše Mandatory , razloga za to što kina više nisu hit ima mnogo. Ovo je deset najočitijih.
1. Filmovi
Nastavak priči o ribici je popularniji od nastavaka
2. Teško se koncentrirati na samo jednu stvar
U 21. stoljeću je ljudima teško mirno sjediti dva sata. Ljudi su navikli na društvene mreže i video igrice koje zaokupljaju njihov mozak, tako da gledanje filma jednostavno nije dovoljan izvor dopamina. To je kao da ste deset godina bili na heroinu, a onda ste prešli na aspirin. U filmovima nema ničeg posebnog. Većini ljudi su to samo slike koje se miču, bez mogućnosti interakcije.
3. Kina su puna glasnih ljudi, mobitela i razbacanih kokica
Velika kina su poput zooloških vrtova: gužva je, jako je glasno i smrdi.
4. Grickalice su skupe poput suhog zlata
Iako nema ničeg boljeg od kokica koje vam je ispekao netko drugi i kole za koju 15 minuta gunđate da je 'čista voda', a ipak je pijete i svaki put kupite, činjenica je da vam za odlazak u kino ode pola plaće. Uz ionako skupe ulaznice, tu su još i svakakve preskupe šarene stvari od kojih trunu zubi i mozak koje morate kupiti. Ljudi radije ne idu u kino nego da troše novac na te gluposti, jer ići u kino i ne kupiti grickalice je kao da ste vidjeli Pokemona, a niste ga pokušali uhvatiti.
5. Hollywood ne nudi ništa novo
6. Zlatno je doba televizije
Uz serije koje svake večeri prikuju milijarde ljudi uz televizijske ekrane, tko uopće želi pogledati film i u dva sata saznati apsolutno sve?
7. Ljudi moraju ići piškiti ili popiti vode
Zgodnije je moći stisnuti pauzu i nastaviti gledati film nakon što na WC-u odigrate jedan Candy Crush nego gledati film i ne moći se koncentrirati na radnju jer morate na toalet. A otići usred filma je neisplativo (a i svi će vam cmakati i okretati očima budete li ih dizali sa sjedala).
8. Adam Sandler je potpisao ugovor s Netflixom
Netflix, Hulu, Amazon i YouTube kradu publiku kinima. Gledatelji ostaju kod kuće, a budžeti za snimanje filmova su manji. Glumci radije potpišu ugovor s nekim od navedenih online platformi i snime nekoliko filmova nego da riskiraju profit i ovise o tome hoće li se kome dati ići u kino po kiši.
9. Onaj kreten koji plješće na kraju filma
Misli da je u kazalištu i ne shvaća da ga, za razliku od kazališta, glumci ovdje ne čuju. Nisu tamo.
P.S. Tog tipa mrze i u kazalištu.
10. Kino više nije cool
Važno je znati da postoje jako dobri, čak i odlični filmovi, no nekako su kina postala manje


















