ŽUJA PREDSTAVILA SVOJU NOVU KAMPANJU: /

Kreće 'Ostajemo di smo', priča o putu naših predaka koji su ovdje našli sreću

Novom kampanjom Ožujsko se prisjeća puta kpoji su prešli naši preci kako bi došli ovdje

VOYO logo
VOYO logo

Nova kampanja Ožujskog piva "Ostajemo di smo" ekskluzivno je predstavljena u kazalištu Luda kuća. Najomiljenije i najprodavanije hrvatsko pivo u svim svojim kampanjama obrađuje teme koje su važne za Hrvatsku, ističući dobre i pozitivne primjere. Novom kampanjom "Ostajemo di smo" na "svoj" način Žuja se prisjeća puta kojeg su naši preci davno prešli kako bi došli ovdje i ističe kako su i zašto baš ovdje našli svoju sreću.

Predstavljajući kampanju Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare istaknuo je: "Žuja je oduvijek obrađivala aktualne teme u našem društvu, na sebi svojstven i pomalo drugačiji, zabavan način. U fokusu su nam prijateljstvo, zabava i ponos. Ponosni smo na svoju zemlju, na njene specifičnosti i sve ono što nas čini jedinstvenim.

Upravo to nastojimo dodatno istaknuti kroz našu komunikaciju. Bogatstvo našeg jezika, naše kulture, naše fenomene kako smo rekli u pojedinim spotovima. Ovaj spot je rezultat vrhunske produkcije i vrlo je zabavan. Želimo poslati poruku da smo prešli daleki put da dođemo na ovaj naš prelijepi komad zemlje koju imamo i da ćemo tu i ostati. Nadamo se da će još jednom oduševiti sve gledatelje našeg spota."

Kreativu kampanje potpisuje Almir Okanović iz BBDO-a, koji ističe: "Željeli smo napraviti kampanju koja je motivom i egzekucijom potpuno drugačija, ali i dalje relevantna i aktualna. U svim kampanjama koje stvaramo za Ožujsko, želimo dotaknuti teme koje su važne za Hrvatsku i njezine ljude. To su teme koje su zanimljive svima, bez obzira na obrazovni, ekonomski ili kulturološki status, bez obzira živi li netko u Dalmaciji ili Zagrebu, bez obzira dolazio iz grada ili sela."

Sudjelovale i brojne zvijezde

Cijelo snimanje spota bilo je iznimno zahtjevno. Redatelj Bruno Anković otkrio je kako su spot snimali na nekoliko zabačenih lokacija, s velikom ekipom i brojem statista, a izgradilo se i manje selo iz 7. stoljeća. "Ovo je produkcijski jedan od najzahtjevnijih i najozbiljnijih spotova koji su snimani kod nas, za domaći proizvod. Primjerice kako su lokacije bile poprilično daleko od urbanih centara, dio ekipe je oko 1 ujutro kretao s poslom. Statisti i glumci su dolazili na set tako rano da bi ih ekipe iz maske i kostima “prebacili” u 7. stoljeće i “spremili" za snimanje u zoru“, kazao je Anković.

Predstavljanju nove Žujine kampanje prisustvovale su brojne poznate osobe predvođene glavnim zvijezdama – Goranom Navojcem, Goranom Bogdanom i Reneom Bitorajcem, a kampanja je oduševila i Ivana Šarića, Branka Đurića Đuru, Luku Vidovića, Matiju Cveka, Alena Đurasa, Petru Dugandžić, Csillu Barath Bastaić, Iskru Jirsak, Antu Pecotića, Darka Janeša, Tibora Karamehmedovića i brojne druge.

Na predstavljanju je bio i Cody McClain Brown, predavač na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i autor knjige "Propuh, papuča i punica". Cody za sebe kaže da je "hrvatski zet", a u svojoj knjizi je opisao priču svoje transformacije iz "stranca" u „zeta”. Postao je poznat nakon zabavnih pogleda jednog Amerikanca na hrvatske „običaje” poput opsjednutosti propuhom i specifičnih pravila u odnosu s punicom.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali