
Država zakazala: Gube mogućnost milijunske zarade

Zdravstveni turizam specifična je grana turizma, koja se u svijetu sve više razvija, a stidljivo je prisutna i u Hrvatskoj.
U sklopu zdravstvenog turizma, koji obuhvaća razne vidove medicinskih usluga uz istovremeni odmor, sve popularniji je dentalni turizam.
Cijene usluga su od dvostruko do nekoliko puta jeftinije nego, naprimjer, u Skandinaviji, no itekako ima problema u vidu nedostatka infrastrukturne i druge podrške na razini država.
U Hrvatskoj je dentalni turizam, prije svega, prisutan na Jadranskoj obali. S druge strane, iskustva nekih vlasnika stomatoloških ordinacija u Dalmaciji govore o ozbiljnim preprekama razvoju te vrste turizma, piše
Ljilja Pantalon, vlasnica stomatološke ordinacije u Zadru, kaže kako su najveći problemi loša trajektna povezanost s Italijom i manjak niskobudžetnih avionskih veza s Europom tijekom cijele godine, te slaba marketinška aktivnost. "Svi stomatolozi plaćaju oglašavanje preko interneta kako bi privukli pacijente. U Dalmaciji nema konkretnog primjera suradnje oko koncepta dentalnog turizma među kolegama.
Mislim da bi država trebala sufinancirati marketing, kako dentalnog tako i cijelog zdravstvenog turizma, kako bi potakla razvoj tog dijela zdravstvenog sustava."
Donose se novi pravilnici
Hrvatski ministri turizma i zdravlja, Darko Lorencin i Rajko Ostojić, sredinom ožujka su na međunarodnoj konferenciju o zdravstvenom turizmu u Zagrebu ocijenili da je u RH u zadnje dvije godine za razvoj zdravstvenog turizma koji je, kako je rekao Ostojić, bio zapostavljen zbog neadekvatne zakonske regulative i nedostatka volje, učinjeno puno više nego u zadnjih 20 godina te konačno očekuju napredak.
Lorencin je najavio da se donošenjem novih dopuna pravilnika o kategorizaciji od ove godine omogućava da svaki hotelski objekt u kojemu se pružaju bilo kakve zdravstvene usluge može dobiti i posebne oznake lječilišnog/ spa objekta, što, po njemu, otvara vrata proizvodu koji ne poznaje sezonalnost i privlači veću potrošnju, a svemu bi trebao pridonijeti i koncept PPS (pred i posezona), kojeg razvijaju sa
A u HTZ-u, rekli su za
Prebacivanje loptice
Ipak, napominju da je njihova primarna zadaća promocija turističke ponude Hrvatske, dok je strategija razvoja turizma u domeni
A strategija na razini
Zadovoljan je što se u
U tom smislu, kaže, naročito treba istaknuti novu situaciju, gdje Hrvatska kao članica Europske unije ima dodatne razloge za prekograničnu suradnju sa zemljama izvan EU-a i na taj način može ostvariti pristup značajnim sredstvima koje EU plasira za takvu suradnju.
http://balkans.aljazeera.net/vijesti/nije-lako-popravljati-zube-na-balkanu
















