
Zadarskim trgovačkim centrima prijeti zatvaranje

Iako se čini da dobro posluju, većina trgovačkih centara u Zadru u stvari jedva posluje, a mnogima prijeti masovno otpuštanje radnika, pa čak i zatvaranje.
Dobiti podatke o prodaji u trgovačkim centrima nemoguća je misija, ali iz razgovora s veletrgovcima iz tvrtki koje opskrbljuju trgovačke lance, piše
"Većina trgovačkih centara u Zadru naprosto životari. To se najbolje vidi po fizičkom prometu, odnosno popunjenosti trgovina. Dovoljno je vidjeti samo vanjska parkirališta i sve je jasno. Tamo gdje nema automobila, gdje nema protoka ljudi, nema niti velikoga prometa. Drugi je pokazatelj opskrba koja je znatno manje intenzivna nego prije. Dosta robe ostaje u skladištima, pa se trgovci raznim 'akcijama' dovijaju kako da se riješe zaostale robe i stvore mjesta za nove artikle" kaže jedan od veletrgovaca.
"Treći, možda i najsigurniji pokazatelj je odjel sa svježim mesom. Ako na tome odjelu nema protoka kupaca, ako meso ostaje po nekoliko dana i prodaja je slaba, budite uvjereni da taj centar ima slab promet. To vam voditelji trgovačkih centara nipošto neće priznati, ali stanje je daleko od dobroga", ustvrdio je za
U Zadru ima posla za svega dva do tri velika trgovačka centra poput Interspara i Kauflanda koji su za sada najbolje pozicionirani.
Neke robne centre poput Lidla do sada su spašavale vlastite robne marke, druge, poput Konzuma, povezanost s vlastitim prehrambenim tvrtkama.
Najam prostora drugim trgovinama poput Mercatora, povoljnije cijene na veliko kao u Metrou, bili su također način preživljavanja.
No, sve je više konkurencije na jednom mjestu i u toj igri netko mora izgubiti - tvrdi sugovornik
Na pad prometa utjecala je i ekonomska kriza koja je u Hrvatskoj dovela do smanjenja potrošnje što izravno utječe na smanjenje broja radnih mjesta.
arti-200912010209006 arti-200911280140006 arti-200910210166006





















