U duhu recentnih svjetlećih pojava upalila se lampica i Leta 3.
Baš kao i gospino, flourescentno je zasvijetlilo i Mrletovo čelo
i privuklo stotine hodočasnika na njegovu kasnovečernju
audiovizualnu propovijed.
No uz to što im je potaknuo kreativnost, poslovni potez iz
Međugorja nije oduševio riječke rokere.
"Šta Gospi rade, to je sramota!", kratko je rekao Mrle.
Pa se Mrle ipak radije zabavlja financijski isplativijim
potezima, primjerice filmom Kauboji.
Spot se počeo snimati, a premijera filma, nastala prema
istoimenoj kazališnoj hit predstavi, očekuje se kroz desetak
dana. Čini se da aktualna recesija dobro utječe na
kreativce.
Mrle je konačno otvorio oči naciji i otkrio im dobro čuvanu tajnu
- recesija je samo dobar marketinški trik. Baš kao i gospa i
ostali svjetleći objekti, čiji sjaj treba skrenuti pogled malog
čovjeka s njegovih velikih problema.