stupa na snagu u siječnju 2025. /

UMTG je odabrao Nielsen za pružatelja usluge mjerenja televizijske gledanosti u Hrvatskoj

UMTG (Udruga mjerenja televizijske gledanosti) osnovana je 2019. godine kroz suradnju najvećih televizijskih kuća na tržištu i HURA-e (Hrvatsko udruženje agencija za marketing). Svrha tržišnog udruženja jest aktivni angažman svih sudionika industrije u definiranju strukovnih standarda, jačanju transparentnosti TV tržišta, i razvoju čitave industrije

VOYO logo
VOYO logo

UMTG, udruga mjerenja televizijske gledanosti, objavljuje da je tvrtka Nielsen osvojila natječaj za pružatelja usluge mjerenja televizijske gledanosti u Hrvatskoj. Ugovor stupa na snagu u siječnju 2025. i traje tri godine s mogućnošću produljenja za dodatne tri godine. Nova usluga uključuje značajna poboljšanja, proširenje uzorka na kojem se mjeri televizijskagledanost s 810 na 1000 kućanstava, integraciju najnovijih tehnoloških rješenja, kao i redovno praćenje dogovorenih najviših standarda mjerenja, osiguravajući pouzdanu isporuku usluga u skladu s očekivanjima svih uključenih dionika ovog tržišta. Magdalena Malinova, izvršna direktorica UMTG-a, izjavila je: "UMTG je osnovan 2019. godine i suočio se s različitim izazovima tijekom dviju pandemijskih godina. S ponosom ističemo da smo već godinu dana kasnije uspješno proveli prvi natječaj za pružatelja usluge mjerenja gledanosti televizije, štopredstavlja značajan korak za hrvatsku TV industriju. Natječaj je bio vrlo konkurentan, a na njemu su sudjelovali svi vodeći pružatelji usluge u industriji." Malinova je iskazala zahvalnost partnerima, CESP (Centre d'étude des supports de publicité), na stručnoj podršci tijekom procesa natječaja i uputila priznanje svim sudionicima natječaja. Nadalje, dodala je: "Radujemo se nastavku suradnje s Nielsenom i uvjereni smo da će Nielsenovo stručno znanje i visoka kvaliteta mjerenja televizijske gledanosti podržati hrvatsku medijsku industriju u njezinom napretku, inovacijama te donošenju informiranih odluka na temelju pouzdanih podataka o gledanosti." Alida Žorž Miketek, izvršna direktorica Nielsena u Hrvatskoj, je izjavila: "U Nielsen-u smo posvećeni pružanju najviših standarda usluge i inovacija u području mjerenja televizijske gledanosti. Osvojiti natječaj u Hrvatskoj potvrda je našeg iskustva i stručnosti. Cijeli naš tim je spreman dostaviti ambiciozne ključne pokazatelje uspjeha (KPI), što demonstrira našu posvećenost hrvatskom tržištu. Ponosni smo na povjerenje koje nam je ukazano od strane UMTG-a, što jasno pokazuje njihovu želju da zajedno radimo na unapređenju industrije i doprinosimo boljoj medijskoj budućnosti za sve."

O UMTG

UMTG (Udruga mjerenja televizijske gledanosti) osnovana je 2019. godine kroz suradnju najvećih televizijskih kuća na tržištu i HURA-e (Hrvatsko udruženje agencija za marketing). Svrha tržišnog udruženja jest aktivni angažman svih sudionika industrije u definiranju strukovnih standarda, jačanju transparentnosti TV tržišta, i razvoju čitave industrije.Glavni cilj udruge je po uzoru na zapadno-europska tržišta gdje takva tržišna udruženja* postoje već desetljećima, osigurati i kontinuirano unaprjeđivati transparentan, pouzdan i nepristran sustav mjerenja TV gledanosti primjenom internacionalnih standarda za mjerenje TV gledanosti doprinoseći na taj način rastu i održivosti televizijskog sektora u Hrvatskoj.

O NIELSEN-u

Nielsen oblikuje medijski svijet i sadržaj kao globalni lider u mjerenju gledanosti, podacima i analitici. Kroz duboko razumijevanje ljudi i njihovog ponašanja na svim medijskim kanalima i platformama, pružamo našim klijentima neovisna i učinkovita saznanja, omogućujući im da ostvare povezanost i angažman s publikom – kako sada, tako i u budućnosti. Nielsen djeluje diljem svijeta, u više od 55 zemalja. Za više informacija posjetite www.nielsen.com i pratite nas na društvenim mrežama (Twitter, LinkedIn, Facebook i Instagram).

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali