
'Angažman PR savjetnika u kampanji treba biti transparentan'

'Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade', ističe u priopćenju HUOJ
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) u četvrtak je pozvala sve stranke, liste i kandidate na transparentan angažman komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi, nakon što su u srijedu raspisani izbori za Hrvatski sabor koji će se održati 5. srpnja.
"Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade", ističe u priopćenju HUOJ.
Neka stranke objave angažman komunikacijskih savjetnika
Ta udruga ističe da javno iskazivanje angažmana za vrijeme trajanja izborne promidžbe dodatno dolazi do izražaja kada komunikacijski savjetnici nastupaju u medijima ili na društvenim mrežama kao analitičari političkih i komunikacijskih događanja i procesa.
"Medijski istupi kao i rasprave na društvenim mrežama u potpunosti su prihvatljivi, uz jasno navođenje političkih izbornih kampanja u kojima se sudjeluje", poručuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
Poziva sve stranke, liste i kandidate da, ako su angažirali komunikacijske savjetnike za usluge upravljanja i vođenja izbornih kampanja, objave njihov angažman, bilo na svojim mrežnim stranicama ili drugim komunikacijskim kanalima te tako daju dodatan doprinos transparentnosti i etičnosti izborne promidžbe, uz poštivanje Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma.






![[KVIZ] Koliko znaš o markama auta?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/04/1296689/H-1f7f2d23-9fa0-43e6-8b46-f34ec6749fe5-550.webp?1749020226)














