zanimljiva inovacija /

U novom spotu Coldplaya vi odlučujete tijek radnje

Coldplay je smislio zanimljivu inovaciju u svom najnovijem spotu za singl 'Ink', u kojem će gledateljima biti ponuđeno upravljanje akcijama glavnog lika u spotu, a kao posljedica različitog izbora biti će i različiti raspleti spota.

VOYO logo
VOYO logo

Popularna grupa Coldplay predstavila je spot za svoj najnoviji singl 'Ink' u kojem su se dosjetili inovacije koja će zasigurno zainteresirati brojne njihove fanove i širu publiku.

Naime, o tijeku radnje u spotu odlučuje gledatelj a animirani spot ima više od 300 različitih mogućih ishoda. Gledatelji su ti koji biraju kako teče radnja spota i time utječu na njegov kraj.

Video počinje s glavnim likom koji se našao na obali, a traži davno izgubljenu ljubav. Pri svakoj prepreci na koju naiđe glavnik lik, gledatelji imaju deset sekundi za odlučiti o njegovom idućem potezu. 

Novi album Coldplaya 'Ghost Stories' zasad je najprodavaniji album ove godine.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali