NEUKUSAN POGLED NA IZBORE /

The Economist: 'Kako je Barbika pobijedila Lignju'

Pogled uglednog tjednika The Economista na ishod bitke za Pantovčak bio je prilično neukusan.

VOYO logo
VOYO logo

Poput mnogih svjetskih medija, i ugledni tjednik The Economist izvijestio je rezultate predsjedničkih izbora u Hrvatskoj.

No, njihov pogled na ishod bitke za Pantovčak bio je prilično neukusan s obzirom da je kandidate u drugom krugu izbora oslovljavao pogrdnim nadimcima.

"Barbika je pobijedila Lignju", stoji u tekstu koji govori o trijumfu Kolinde Grabar Kitarović nad Ivom Josipovićem.

Novinar The Economista nije propustio napomenuti kako je nakon drugog kruga izbora jasno da je Hrvatska duboko podijeljena zemlja, a predstavio je i senzaciju prvog kruga Ivana Vilibora Sinčića.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali