DOBRA REKLAMA ZLATA VRIJEDI /

Rimčev moćni stroj povećao broj privatnih zrakoplova koji slijeću u Dubrovnik

Predstavljanje Rimac Nevere u Dubrovniku povećalo je dolazak privatnih zrakoplova za 12 puta

VOYO logo
VOYO logo

Velik interes medija i svjetske javnosti privukla je prezentacija Rimčevog hiperautomobila Nevera u dubrovačkim Vrtovima sunca. Već od samog predstavljanja električnog vozila, svijet sa zanimanjem prati svaki prijeđeni kilometar električnih jurilica iz Svete Nedelje.

Sam Mate Rimac rekao je da će oko 80 ljudi obići Neveru u Dubrovniku, pritom istaknuvši da nema kupaca iz Hrvatske. Da to nije prazna priča potvrđuje i statistika.

Naime, Dubrovački dnevnik doznao je kako je u Zračnu luku Dubrovnik u srijedu i četvrtak, dakle nakon predstavljanja Nevere, sletjelo 25 privatnih zrakoplova. Za usporedbu, u ponedjeljak i utorak sletjela su samo dva.

Čini se da je Rimac svojim potezom preko noći popravio i turističku "krvnu sliku" Dubrovnika koji je zbog ograničenja u putovanjima vapio za punim zrakoplovima i kruzerima iz inozemstva. Osim toga, napravio je i reklamu Dubrovniku, zbog koje će ga zasigurno htjeti posjetiti više ljudi, čak i onih koji nemaju dva milijuna eura za Neveru, ali bi je htjeli vidjeti uživo.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali