
Thomsonov tim otkriva: 'Bit će oko 5000 zaštitara. U svakom trenutku znati ćemo koliko je ljudi u sektorima'

Prije presice organizatori Thompsonovog koncerta s novinarima su obišli teren
Na zagrebačkom Hipodromu, gdje će 5. srpnja biti održan jedan od najiščekivanijih koncerata ovoga ljeta, tim Marka Perkovića Thompsona održao je konferenciju za medije. Predstavili su sve ključne detalje spektakla – od produkcije i tehničke izvedbe do posebnosti koje će obilježiti ovaj glazbeni događaj.
Uz detaljne organizacijske informacije, Thompsonov tim okupljenima je pružio ekskluzivan uvid u pripreme te izgled koncertnog prostora.
Neposredno prije konferencije za novinare, organizatori Thompsonovog koncerta poveli su predstavnike medija u obilazak zagrebačkog Hipodroma, gdje će se koncert i održati.
Na Hipodrom će se ulaziti na 400 do 500 ulaza sa četiri lokacije: Kajzerica 1 i 2, Bundek i s parkirališta kod Ine.
"Parter je podijeljen na dva dijela, svaki prima po 11.000 ljudi", rekli su organizatori te pojasnili kako će publika ulaziti s stražnjeg dijela prema naprijed. Svaki parter ima pristup koridorima za žurne službe, čime je omogućena brza i sigurna evakuacija u slučaju nužde. U središtu prostora nalazi se servisna cesta koja povezuje sve rubne dijelove Hipodroma i služi kao glavna komunikacijska ruta za hitne službe.
'Uvjeravamo vas da na Hipodromu neće biti gužve'
Što se tiče interneta, postavljeni su pojačivači signala. "Nadamo se da će svi imati barem 4G internet", rekli su organizatori.
"Uvjeravamo vas da na Hipodromu neće biti gužve. U gradu možda da, ali na Hipodromu ne", dodali su.
'Karta se može koristiti samo jednom'
"Praksa je u Hrvatskoj da se karte za koncerte ne kupuju na ime. Karte se provjeravaju. QR kod je ulaznica, može se koristiti samo jednom, ona kad se skenira, poništava se", rekao je organizator te dodao: "Sve karte mogu biti digitalne. Ako preuzmete aplikaciju, možete skenirati fizičku kartu i ona postaje digitalna. Jasno, karta može biti i u fizičkom obliku".
Što se tiče osoba s invaliditetom, organizatori su poručili kako će im biti omogućen pristup s Kajzerice. Za njih se izrađuje poseban podest, a osiguran je i ograđeni prostor. "Oni sve to znaju, u kontaktu smo", poručili su organizatori.
Na cijelom Hipodromu su postavljeni tornjevi, preko njih će se prenositi slika i zvuk. Tornjevi će poslužiti i kao orijentir posjetiteljima koncerta da znaju naći ili se vratiti do svog mjesta. Kod tornjeva bit će smještene i hitne službe, radi brze intervencije u slučaju potrebe.
"Ulazak u sterilne zone oko samog Hipodroma krenut će oko 10 sati ujutro. Ti ljudi ne idu direktno na koncertni prostor već se zadržavaju u fan zonama", poručili su organizatori, te dodali kako će se koncertne zone otvoriti u popodnevnim satima.
"U tim sterilnim zonama tijekom dana može biti do 250.000 ljudi. Ti ljudi će vjerojatno oko 3, 4, ne znamo još, prijeći u koncertnu zonu", rekli su organizatori.
'Bit će oko 5000 zaštitara'
"Što se tiče zaštitara, ta brojka se kreće oko 5000", poručili su organizatori.
"Potvrdili smo ponude Hitnih pomoći, broj timova još se finalizira, a očekuje se između 50 i 80. Postoje već izrađeni nacrti s točnim lokacijama hitne pomoći. Vraćajući se na sam koncertni prostor – naši tornjevi služe kao ključne točke na kojima posjetitelji mogu zatražiti pomoć. Svaki tornj opslužuje približno 10.000 ljudi. U tim će se zonama nalaziti i policija, civilna zaštita te ostale nadležne službe", rekli su organizatori.
"Koncert bi trekao krenuti u 21.00, jako je bitno radi scenskih efekata da je to mrak, pripremamo nešto što je rijetko viđeno. Trajat će oko 2.45 sati, maksimalno tri sata", rekao je organizator.
'Suradnja je na maksimalnom nivou'
Po pitanju buke, organizatori su poručili kako su svi zvučnici okrenuti prema Bundeku. "Šuma upija zvuk", rekao je organizator.
Zdravko Barišić, u ime organizatora ocijenio da je suradnja sa svima koji su uključeni u pripremu koncerta, od MUP-a, Grada Zagreba, do ostalih službi, "na maksimalnoj razini".
U tom smislu, rekao je, dizanje histerije u javnom prostoru bilo je potpuno nepotrebno. Dodao je kako je uvjeren da će koncert M.P. Thompsona biti lijepo okupljanje domoljuba i jedna lijepa zagrebačka večer. Na Hipodromu, kaže, neće biti gužve.
Radi veće sigurnosti, na prostoru Hipodroma bit će dodatno angažirano 40 supervizora s organizatorske strane. Oni će biti u stalnoj komunikaciji i sa zaštitarima i s djelatnicima MUP-a.
Koliko će koštati najam?
U timu Marka Perkovića Thompsona procjenjuju da će do 10 posto publike biti djeca. Da bi sve bilo što sigurnije i tu se preporuča korištenje aplikacije i ispunjavanja upitnika s koliko se ljudi stiže na koncert, s koliko djece jer se time olakšava i bolja priprema.
Autobusi s posjetiteljima bit će parkirani u neposrednoj blizini Hipodroma, lokacije će biti poznate vozačima i nakon iskrcavanja, posjetitelji će krenuti najprije prema Bundeku.
Organizatori koncerta kažu da još nemaju precizne kalkulacije koliko će ih koštati najam prostora i sve usluge, ali grube procjene kreću od 700 do 900 tisuća eura.
'Molimo i apeliramo na našu publiku'
"Mi definiramo izlazak, detaljno ćemo objasniti kako se priprema izlazak. Koncert sigurno neće završiti da svi negdje idemo. Bit će tu i nekih programa, a sve detalje ćemo objaviti", rekao je organizator.
"Molimo i apeliramo na našu publiku da u Zagreb dođu dan ili dva ranije, kako bi se na dan koncerta smanjile prometne gužve iz svih pravaca prema gradu", poručili su organizatori.
POGLEDAJTE VIDEO: HAK otkrio brutalnu brojku pred Thompsonov koncert: Pazite koliko vozila bi moglo ići u Zagreb
















