
Postoji li budućnost za lokalne medijske brendove? Lončarić: 'Ako se sada u nešto ulaže, ulaže se u brend. Mi tu strategiju koristimo s projektom Voyo'

Hrvatska udruga digitalnih izdavača provela je istraživanje kojim je utvrđeno da hrvatsko tržište prati globalne trendove po pitanju digitalnog oglašavanja.
Digitalne mreže i platforme postale su ključne infrastrukture u društvu, stoga je potreba za zaštitom prava korisnika, podataka, osiguranjem poštene tržišne konkurencije i preuzimanjem odgovornosti za stvaratelje sadržaja dovela do fundamentalnih promjena, javlja Weekend.hr.
O prijetnjama digitalnog svijeta raspravljali su Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog oglašavanja u CME Adria i Romana Matanovac Vučković, voditeljica poslijediplomskog studija “Intelektualno vlasništvo” Sveučilišta u Zagrebu na panelu „Lokalni mediji i globalne platforme“ koji je moderirao Robert Pavić, predsjednik HUDI radne skupine za digitalni AdEx i suosnivač STAR Digital Grupe.
Europski regulatori i zagovornici prava krajnjih korisnika, obzirom na sve prijetnje, ipak ne odustaju od svojih nastojanja. „
Važnost brenda ogleda se u činjenici da dobar brend gradi povjerenje kod potrošača, dok brend safety osigurava da se to povjerenje ne narušava, čime se osigurava dugoročna lojalnost i uspjeh na tržištu.
„
"Mi danas kao streaming platforma referiramo se kao video kompanija. Nama je video osnovni sastojak koji onda ide do našeg korisnika gdje god se on nalazio" - poručio je Lončarić.
Kao neke od velikih platformi koje onemogućuju inovaciju Lončarić je istaknuo Metu, Amazon i Microsoft, ali nadodao da postoje i mnogi drugi. Uz važnost imidža, Lončarić je izdvojio i video uratke koji drže emociju korisnika koja je njihov glavni sastojak koji ide do korisnika gdje god se on nalazio.
"Korisnici bi se snašli jer su "žedni" sadržaja. Vidljivo je to po društvu koje je cijelo vrijeme na mobitelima te su konstantno okruženi videom. Da se sad Facebook u Europi odluči povući, slobodno. Društvo bi dodatno prosperiralo" - zaključio je Lončarić.
Istraživanja jasno ukazuju na duboke promjene koje su zahvatile hrvatsko tržište digitalnog oglašavanja. Osim toga, promjene na tom području zahvatile su i cijelu Europu jer primjećuje se da se na razini Europe događaju demonstracije na ulicama upravo zbog zaštite autorskih prava. Globalni trendovi, osobito dominacija Big Tech giganata, oblikuju krajolik digitalnog oglašavanja i donose izazove, ali i prilike za lokalne medije i oglašivače.
Svi sugovornici složili su se u jednom – algoritam nije urednik niti se time smatra. Urednik ne snosi samo znanje nego i odgovornost, a bez čovjeka ništa ne može funkcionirati. Stoga treba ići u smjeru podizanja razine odgovornosti jer samo zajedničkim naporima može se osigurati da digitalna ekonomija u Hrvatskoj bude prosperitetna i na korist svima, pridonoseći inovacijama, raznolikosti sadržaja i zaštiti osnovnih vrijednosti našeg društva.
POGLEDAJTE VIDEO: Voyo - Gledajte 24 sata prije svih!
















