KOLIKO JE ČVRST 'HRVATSKI PONOS' ? /

Pelješki most 'gazi' 21 kamion težine do 40 tona: Otkrivamo detalje ove operacije i kada ćemo se svi njime moći voziti

Sada, nakon iskrcaja dizalice i potporne skele za pridržavanje segmenata konstrukcije do okrupnjavanja-zavarivanja, barža se vraća u Split po prva dva segmenta te ih doprema na gradilište početkom idućeg tjedna. U prvoj isporuci nalazi se ujedno i najduži segment mosta, segment A dug 93 metra i težak 330 tona. Sveukupno su planirane tri isporuke segmenata, a sama montaža završila bi se do kraja ožujka nakon čega slijedi betoniranje kolničke ploče, ujedno i najduljih radova na mostu, pišu iz Hrvatskih cesta.
Foto: Hrvatske ceste
Sada, nakon iskrcaja dizalice i potporne skele za pridržavanje segmenata konstrukcije do okrupnjavanja-zavarivanja, barža se vraća u Split po prva dva segmenta te ih doprema na gradilište početkom idućeg tjedna. U prvoj isporuci nalazi se ujedno i najduži segment mosta, segment A dug 93 metra i težak 330 tona. Sveukupno su planirane tri isporuke segmenata, a sama montaža završila bi se do kraja ožujka nakon čega slijedi betoniranje kolničke ploče, ujedno i najduljih radova na mostu, pišu iz Hrvatskih cesta.
5 /13
VOYO logo

Na Pelješkom mostu ugrađen je asfalt i oprema te je danas počelo probno opterećenje mosta zbog čega je na gradilište stigao 21 kamion težine do 40 tona. Iz Hrvatskih cesta su nam otkrili detalje ove operacije, ali i odgovorili na pitanja kada će Pelješki most biti pušten u promet. Sve najbitnije informacije pročitajte u galeriji:

VOYO logo
Pogledaj još galerija