Poslovna komunikacija /

Odgovor na mail za posao - pravila poslovnog komuniciranja mailom

Ako se pitate kakav je odgovor za posao dovoljno profesionalan da biste njime ostavili dobar dojam, u nastavku donosimo neka od pravila poslovne komunikacije mailom.

VOYO logo
VOYO logo

Ako se zamislimo u koži jednog poslodavca odmah ćemo moći pretpostaviti koliko zamolbi za posao prime tijekom samo jednog tjedna, posebno ako se radi o nekoj većoj i profitabilnijoj tvrtki. Ali i oni manji često se nađu u prilici da moraju odgovoriti kandidatima koji su se prijavili na oglas za zapošljavanje. Pritom je iznimno važno znati kako napisati dobar odgovor na mail za posao.

S druge strane zamislite se u koži osobe koja, puna optimizma, šalje zamolbu za posao mailom a onda danima čeka odgovor na mail za posao koji ne dolazi. Ovo se zasigurno, barem jednom dogodilo i vama.

Postoji i treća situacija kada ste jako zainteresirani za neku tvrtku pa prikupivši sve ono najbolje o sebi, šaljete mail kojim tražite intervju, prodajete neki proizvod, ili imate pitanja u vezi posla. Odgovor na mail za posao ponovno ne dolazi a vi ste pomalo ljuti I ne znate kako se postaviti.

Ako želite dobiti odgovor na mail za posao držite se sljedećih nekoliko savjeta.

Ako mail šaljete zaposlenoj osobi, znate da ona radi najčešće od 9 h. Dakle ako mail pošaljete u 8 i 45 h ujutro, možete biti sigurni da je vaš mail na vrhu inboxa koji će zaposlena osoba odmah ujutro pregledati, pa vaš mail neće proći neopažen.

Naslov je vaša posjetnica i prvi dojam kojim ćete privući pažnju na sebe, ako želite dobiti odgovor na mail za posao. Koristite jedan font, samo jedan jezik i neka sve bude pravopisno točno. Pažljivo morate odabrati kome šaljete mail, jer i od toga ovisi tko i koliko brzo će vam odgovoriti. I za kraj, ako dobijete odgovor na mail za posao sami uzvratite odgovorom na njega najkasnije jedan dan od primitka. Sretno!

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali