Povijesna promocija Hrvatske /

O hrvatskim ljepotama govorilo se u dalekom Melbourneu: 'Prelijepo more, odlična atmosfera...'

Prošle godine je ostvareno oko 243 tisuće dolazaka Australaca te više od 745 tisuća noćenja

VOYO logo
VOYO logo

Povijesna promocija naše zemlje! Hrvatska turistička zajednica prvi put predstavlja Hrvatsku u Australiji, dalekom tržištu iz kojeg dolazi sve veći broj gostiju u posljednje četiri godine.

O Dalmaciji, Zagrebu, Kvarneru i Slavoniji govorilo se na prezentaciji u Melbourneu, a to je tek početak promocije. Australci su gosti poznati po tome da u desetak dana obiđu više destinacija u Hrvatskoj, nego Hrvati u nekoliko godina. 

Melbourne, drugi najveći grad u Australiji. Udaljen je gotovo 16 tisuća kilometara od Hrvatske koja je brojnim Australcima na listi prioriteta. Dok su jedni već doživjeli čari Jadrana, daleki glas pročuo se i o zagrebačkom Adventu, a jedna od prvih asocijacija im je hrvatska nogometna reprezentacija.

Najviše ih privlače Zagreb, Dubrovnik i Split

"Bila sam u Hrvatskoj jednom tijekom ljeta. Svidjelo mi se. Bila sam na otocima, prelijepo more. Odlična atmosfera. Posjetila sam Dubrovnik i Split", kazala je Emily.

"Čuo sam za Hrvatsku. Učili smo dosta u školi. Nisam nikad putovao tamo iako bih volio. Čuo sam da je jako lijepa zemlja", rekao pak je Jonathan

Australce najviše privlače Zagreb, Dubrovnik i Split, gradovi u kojima se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatsku.

15 posto više noćenja u odnosu na 2017. godinu

Prošle godine je ostvareno oko 243 tisuće dolazaka Australaca te više od 745 tisuća noćenja što je rast od 15 posto u odnosu na 2017. godinu.

Upravo je zbog te pomame Hrvatska turistička zajednica prvi put u Australiji predstavila svoje adute.

"Procijenili smo da je australsko tržište iznimno važno i potentno ne samo zbog samog tržišta nego zato što Australci po svojim preferencijama putuju izvan glavne turističke sezone, izvan glavnih mjeseci, imaju duže boravke i dobri su potrošači", kazao je direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristijan Staničić.

Nakon Melbournea reklama se seli u Sidney

Prezentaciju su održali u Melbourneu pred 70 tamošnjih turističkih agenata i sedam turoperatora.

"Hrvatska ima toliko toga za ponuditi. Otoci, Plitvice. Ne znam jesam li dobro izgovorila, ali znate što mislim", rekla je direktorica turističke agencije u Australiji, Stephanie Savage.

Nakon Melbournea, reklama o Hrvatskoj u četvrtak seli se u Sidney - sve s ciljem novih turističkih rekorda.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali