SPEKTAKL NA HIPODROMU /

Ovo su sve najvažnije upute! Provjerite gdje će biti evakuacijski koridori, gdje se okupiti prije koncerta...

Ovo su sve najvažnije upute! Provjerite gdje će biti evakuacijski koridori, gdje se okupiti prije koncerta...
Foto: Mup Rh
3 /30
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Članovi Stožera za osiguranje subotnjeg koncerta Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom Hipodromu za koji je prodano 450 tisuća ulaznica poručili su u srijedu da su sve službe, uključujući i zdravstveni sustav spremne, ali da spremni trebaju biti i posjetitelji.

"Napravili smo analizu rizika i zdravstveni sustav je spreman, kao i sve druge službe, no trebamo se potruditi i da građani, posjetitelji ovog događaja budu spremni", poručila je na konferenciji za medije državna tajnica Ministarstva zdravstva Marija Bubaš

Preporuka za one koji na koncert dolaze sa zdravstvenim poteškoćama je da uzmu terapiju na vrijeme i kod sebe imaju popis lijekova koje koriste, identifikacijski dokument te kontakt broj osobe za javljanje u slučaju medicinske intervencije i bolničkog zbrinjavanja. 

Naglasila je da će učinkovitost intervencija, pogotovo na Hipodromu kada krene koncert, ovisiti o tome što je osoba radila protekla 24 sata, pogotovo ako zna da ima neke zdravstvene tegobe.

"Točkasto smo rasporedili naše snage hitne medicinske službe i podignuli smo pripravnost u bolnicama i Grada Zagreba i županijama koje su u neposrednoj blizini, ali i onima koje se geografski ne naslanjaju na Zagreb i Zagrebačku županiju", navela je Bubaš.  

Na Velesajmu poljska bolnica i policijska postaja

Na Hipodromu će biti stacionirano 26 timova hitne medicinske pomoći, 17 vozila unutar prostora koncerta, 10 u okolici i 10 u gradu, na Velesajmu će se oformiti Centar za hitne medicinske intervencije s 400 kreveta, a na Bundeku će se ih se postaviti još oko 50. 

"Pratit ćemo kretanje većih skupina građana kroz grad i koji dolaze do mjesta događaja. Važno je da se ne zove 112, taj broj je rezerviran za građane koji nisu sudionici koncerta", napomenula je Bubaš.

"Osigurali smo 20-ak vozila pomoći na cesti na dan koncerta, kroz noć na nedjelju osigurano je 12-ak vozila, što je četiri puta više nego u nekim normalnim danima i bit će pozicionirana na nekim strateškim pozicijama u gradu", rekao je voditelj Informativnog centra HAK-a Hrvoje Pećnik.

Tijekom četiri dana bit će angažirana 6523 policajaca, kojima na ispomoć dolaze policijski službenici iz 12 kontinentalnih policijskih uprava, a na dan koncerta 4993 redara i 70 vatrogasaca. I na jezeru Bundek će biti stacionirani spasioci, ronioci i policijska plovila. 

U paviljonu 25 na Velesajmu bit će i improvizirana policijska postaja za prijavu izgubljenih, pokradenih stvari ili u slučaju bilo kakvih problema.

Poseban prostor za osobe s invaliditetom

Za osobe s invaliditetom, koje se jave organizatorima bit će organiziran poseban prostor pored VIP zone "jug" te prijevoz do neposredne blizine ulaza, kazao je zamjenik ravnatelja policije i voditelj Stožera Damir Barić

Kako je Barić napomenuo, do brojke od 4993 redara su došli detaljnom analizom temeljem dostavljenog plana svake pozicije, a primarna će im zadaća biti kontrola ulaska uz policiju.

Vojsku se, s obzirom na njihov angažman u pripremama oko vojnog mimohoda, nije uključilo u osiguranje. 

"Što se tiče štićenih osoba, za sada ih nemamo najavljenih", rekao je Barić. 

Kako je napomenuo, osigurana su i dva helidroma na Velesajmu i između Savskog nasipa i rijeke Save za jedan ili dva medicinska helikoptera te četiri policijska.

"Helikopteri Hitne pomoći mogu letjeti samo po danu, koristit ćemo ih dok možemo, a onda nastavljamo s policijskim", dodao je.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pogledaj još galerija
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx