
Ministarstvo zdravstva najavljuje: Od sljedećeg tjedna aktivira se centralna e-mail adresa za nehitne slučajeve

Ministarstvo zdravstva najavilo je da će početkom slijedećeg tjedna biti aktivirana centralna e-mail adresa [email protected] namijenjena nehitnim pacijentima u ostvarivanju prvog termina na dijagnostički pregled. Priopćenje prenosimo u cijelosti.
U procesu aktivnog upravljanja listama čekanja sljedeći korak je otvaranje centralne e-mail adrese [email protected] namijenjene nehitnim pacijentima u ostvarivanju prvog termina na dijagnostički pregled koji ne smije prelaziti nacionalni prosjek čekanja. S obzirom na složenost zdravstvenog sustava, ali i uočene dugogodišnje izazove u području lista čekanja s kojima se susreću i pacijenti i djelatnici zdravstvenog sustava, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u testnom razdoblju kontaktiralo je do 9. siječnja 6.814 pacijenata koji su imali 17.873 narudžbe te ih podsjetili na zakazan termin. Nastavno na spomenute aktivnosti, otkazano je gotovo 8% odnosno 1.387 narudžbi od čega su 852 bile na MR postupke, dok je preko 3% zakazanih narudžbi sadržavalo nepotpune ili netočne kontakt podatke o pacijentu.
"Na temelju navedenih podataka, pokrenula se inicijativa aktiviranja centralne e-mail adrese [email protected] koja će pružiti još jedan kanal komunikacije pacijentima, ali i ostalim dionicima zdravstvenog sustava s ciljem očuvanja silaznog trenda lista čekanja kao i dodatnog unaprjeđivanja procesa i otklanjanja eventualnih poteškoća dolaska do prvog termina za dijagnostički pregled
Dugoročni cilj je pozicionirati novu centralnu e-mail adresu kao glavnu platformu koja će sadržavati sve informacije pacijenata i ostalih dionika u sustavu što će ujedno i omogućiti promptno rješavanje eventualnih 'uskih grla' u procesima putem rukovoditelja područnih službi HZZO-a i bolnice na njihovom području.
"S obzirom da su rukovoditelji područnih službi dio Radnog tijela koje ima zadatak održati postignuti indikator vezan za liste čekanja te osigurati daljnje smanjivanje listi čekanja, jedni su od ključnih faktora u povezivanju pacijenata s potrebnom zdravstvenom ustanovom u osiguravanju termina unutar nacionalnog prosjeka čekanja na prvi termin dijagnostičkog pregleda“, objašnjavaju iz Ministarstva zdravstva ističući dodatnu vrijednost u ovom procesu - povratni izvještaj za svaki pojedini slučaj kako bi se u svakom trenutku imao potpuni pregled nad statusom svih eventualnih zaprimljenih poteškoća pacijenata.
POGLEDAJTE VIDEO: Zašto je prošle godine u sinjskom rodilištu rođeno 0 beba? 'Ovo je pitanje cijelog zdravstva. Hoćemo li i Alku ukinuti?'
















