Vijesti /

Upozorili na veliku opasnost koja prijeti od tramvaja bez zaštitne oplate

Sindikat hrvatskog vozača oglasio se priopćenjem u kojem se navodi da su ZET-ovi vozači dobili nalog da mogu prometovati i tramvaji koji su tijekom snježnog nevremena ostali bez zaštitnih oplata.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Predsjednik Sindikata Miljenko Gočin upozorava da su vozači dobili pismeni nalog u kojem se navodi da Zagrebom mogu prometovati i tramvaji bez "suknjica", kako se zovu zaštitni oblozi.

"Do sada tramvaji nisu smjeli prometovati bez istih tih obloga, a danas je pismeno naloženo vozačima da normalno prometuju iako tramvaji nemaju iste te obloge. Veoma bi me radovalo da sam mogao pročitati ime i prezime osobe ili naziv stručne službe koja je to naložila, posebno ovih dana kad je sve sklisko i kad postoji mogućnost da se bilo tko posklizne i da padne pod tramvaj. No, međutim, nismo bili te sreće, jer kao što je vidljivo na fotografiji, naredba je nepotpisana", stoji u priopćenju.

Tko će odgovarati ako dođe do nesreće?

Gočin upozorava da su vozači tramvaja dovedeni u vrlo tešku situaciju.

"Mislim da nikome tko je pametan nije potrebno obrazlagati koje sve opasnosti prijete kod prometovanja tehnički neispravnih i nekompletnih prometnih sredstava, kao ni to ukoliko se nešto eventualno dogodi da će odgovornost snositi samo vozač istog tog tramvaja, a koji je samo ispunjavao naredbe dobivene od svog poslodavca", upozorava sindikalist.

U cilju zaštite vozača Sindikat hrvatskog vozača pismeno se obratio direktoru Zagrebačkog holdinga, kao i direktoru Podružnice ZET s upozorenjem da navedena vozila koja nisu kompletna povuku iz prometa, te da ih ne stavljaju u promet sve dok se ne otklone nedostaci. Poručili su da će u protivnom morati sami snositi odgovornost za eventualne nezgode koje zaista mogu biti i po život opasne.

Predizborna kampanja

"Nisam kompetentan da dajem savjete glede smanjenja strasti predizborne kampanje, a posebno se ne bih upuštao u to u trenutku kad se u ovoj predizbornoj kampanji na dnevnoj bazi zapošljava i po tisuću ljudi na poslovima 'lopatanja' po cijeni radnog sata od 17 do 35 kuna, a dobro znamo da naši kvalificirani vozači rade krajnje odgovoran posao nerijetko za 12 kuna po satu. Ali da se mene pita ja bih javno rekao: 'Dat ću Vam svoj glas na predstojećim izborima, samo me poštedite gluposti i rizika', navodi se u pismu koje potpisuje Miljenko Gočin.

Podsjetimo, tijekom snježnog nevremena niskopodni ZET-ovi tramvaji imali su velikih problema u prometovanju. Zagrebačke ulice bile su pune zaštitnih oplata koje su im otpale tijekom vožnje, a koje danima nitko nije pokupio s ulica.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
najčitanije
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Izdvojeno
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx