
Marin Katušić novo je ime HUDI Izvršnog Odbora: 'Sljedeća godina bit će jedna od najkompleksnijih u povijesti digitalnog izdavaštva'

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju sa zadovoljstvom najavljuje novu izmjenu unutar svojeg Izvršnog odbora, jačajući tako svoju prednost ostvarivanju misije i ciljeva Udruge.
Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija preuzima mjesto u Izvršnom odboru na kojem je dosad bio Ivan Pleše, suosnivač, Adtech Laba. Ovime HUDI odražava posvećenost kontinuiranom jačanju kapaciteta i efikasnosti Izvršnog odbora te iskustvo i stručnost članova koje će doprinijeti postizanju visokih standarda u području digitalnih medija.
Marin Katušić karijeru je počeo u Slobodnoj Dalmaciji kao dopisnik, zatim novinar, urednik weba i pomoćnik glavnog urednika. Nakon toga napušta novinarstvo, ali ostaje u industriji te se bavi digitalnim razvojem u sklopu Hanza Medije te sudjeluje u projektu naplate sadržaja Jutarnjeg lista. Suosnivač je jednog od prvih satiričnih portala u Hrvatskoj, a posljednje dvije godine direktor je razvoja sadržaja na Indexu.
U nastavku donosimo intervju.
Imate višegodišnje iskustvo u medijima od novinara i urednika do sada direktora razvoja sadržaja, kako vidite daljnji razvoj svoje karijere i koji su vam ciljevi za budućnost?
Da, novinarstvo je i dalje nešto u čemu vjerojatno najiskrenije uživam, ali to je definitivno profesija u kojoj si sretan samo kad iz nje na vrijeme izađeš. Ja sam, srećom, to učinio i to je jedna od rijetkih stvari u mojoj karijeri koje su bile jasno isplanirane. U većini drugih stvari sam se samo vodio instinktom i znatiželjom da savladam vještine, alate ili procese koji su mi se iz tko zna kojih razloga činili zanimljivima. Jasnu viziju gdje želim biti za 10 ili 20 godina, najiskrenije, nemam niti se time opterećujem. Koliko god to zvučalo
Koje tehnološke inovacije smatrate ključnima za daljnji razvoj digitalnog izdavaštva u Hrvatskoj?
A morat ću dati najočitiji odgovor ikad - AI. To je tehnologija koja je trenutno u
Kako se planirate nositi s izazovima digitalne transformacije u izdavačkom sektoru?
Ja imam ogromnu sreću što radim u mediju koji ne mora prolaziti kroz digitalnu transformaciju. Naši najveći izazovi su digitalna inovacija te kako pravovremeno prepoznati i implementirati tehnologije koje imaju stvarni potencijal mijenjati poslovanje. Kod
Kako HUDI planira podržati članove udruge u prilagodbi novim tehnologijama i trendovima u digitalnom izdavaštvu?
Sljedeća godina bit će jedna od najkompleksnijih u povijesti digitalnog izdavaštva, puna odluka oko kojih će svi osjećati nedovoljno informirani te biti nervozni i nesigurni. Neke od tih odluka neće se ticati samo poslovnih politika pojedinih medija nego i čitavog tržišta. I mislim da je svakom izdavaču korisno da bude za stolom za kojim će se donositi. Ali, da ne zvučim kriptično, konkretno mislim na ove teme: kako se postaviti prema Big Tech-u, kako reagirati na nestanak
Što za vas znači biti dio izvršnog odbora HUDI-ja?
Mogućnost da budem za stolom, ili bolje reći jednim od stolova, gdje se odlučuje o nekim od tema iz prethodnog pitanja.





















