
Kupila novi smartphone, a onda su tek započeli problemi: 'To je bezobrazluk'

Nakon poziva našim čitateljima i čitateljicama da se jave sa svojim iskustvima kad su u pitanju njihova potrošačka prava, na našu redakcijsku adresu stigle su brojne pritužbe.
''Kupila sam u trgovini mobitel
Odmah nakon toga zvala sam i servis iz kojeg su me
Prošlo je tri mjeseca nakon što sam ga dala na popravak, a u trgovini su mi rekli da će doći za dva do tri tjedna.
Nakon dva tjedna nazvala sam servis, javila se neka žena kojoj sam dala podatke o mobitelu, no nije ga mogla pronaći. Nakon mene zvao je moj otac i pričao sa serviserom koji mu je rekao da nisu otvorili još ni radni nalog i da uopće ne zna u čemu je problem.
Svađe svaki dan
Tata i ja smo ih zvali svaki dan, svađali se s njima i prijetili da ćemo podići tužbu da bi oni na kraju priznali da je otišao
Samo kažem da je bezobrazluk to da kupiš mobitel svojim novcem, pa ih moraš moljakati da ti ga vrate'', poručila je ogorčena čitateljica.
Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrošačkih prava? Poslali su vam račun za koji nemate pojma da ste ga napravili? Nudili su vam staru ragu u zamjenu za smartphone koji je na popravku? Prebacivali su vas s korisničke podrške, na poslovnicu do servisera i natrag? Nisu htjeli priznati reklamaciju? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail [email protected]






![[KVIZ] Koliko znaš o tenisicama?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/04/1296774/H-dae6cd24-6313-40c4-980e-c7a325d8b3b1-550.webp?1749026489)









