
'Pitaš čovjeka što je njemu bitno, on te pljune u oko'

Nakon nedavne odluke Net.
Na pitanju treba li ukinuti ili dozvoliti komentare sudaraju se dva suprotstavljena stava, svaki sa svojim argumentima. Stručnjak za nove medije s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu Domagoj Bebić za Novi list objašnjava da je na početku 'internetske ere' postojalo uvjerenje da će komentari pridonositi kvaliteti članaka, no da danas neki smatraju da se to nije dogodilo. Posljedica je odustajanje mnogih svjetskih medijskih kuća od dozvoljenog komentiranja tekstova. Jedna od takvih u posljednje vrijeme je i veliki
Navodi i da Hrvatska ima dvije ravnopravne uređivačke politike prema komentarima, no pritom valja uzeti u obzir i to da politika uklanjanja komentara nije nužno komercijalna, dok politika koja komentare omogućuje pod egidom 'slobode za...' koincidira s komercijalnošću.
'Komentari su bili ispod svake komunikacijske razine'
Da to nije mit, potvrđuje savjetnik za online komunikaciju Nebojša Grbačić. "Komentari na portalima povećavaju čitanost. Ljudi se vraćaju čitati komentare, dulje se zadržavaju na stranici i veća je mogućnost da ćete im uvaliti reklamu na koju će oni kliknuti", kaže Grbačić.
"Pitaš čovjeka što je njemu bitno, on te pljune u oko. Osobno sam u karijeri
Cijeli članak pročitajte OVDJE. Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu [email protected] kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.





















