
Koliko glupa/ lijena/ bahata naša birokracija može biti?

Takvo ''zimsko'' radno vrijeme ove najjužnije Lučke kapetanije, koja je ujedno i granični prijelaz Europske unije, onemogućava pristajanje luksuznim brodovima i jedrilicama u cavtatsku lučicu, a ujedno ih silom prilika tjera u prekršaj.
Kakva smo mi to turistička zemlja?
U Cavtat dnevno tijekom sezone uplovi od 40 do 50 plovila, koja bi se prema zakonu pri ulasku trebala prijaviti u Lučku kapetaniju, no to očito nije moguće ako dođu nedjeljom, subotom iza 13 i radnim danom iza 15 sati, piše
Tada se luksuzne jahte, jedrilice i brodice trebaju uputiti prema najbližoj Lučkoj kapetaniji, onoj u Dubrovniku, čime su prisiljene na prekršaj. Ako ih na putu od Cavtata do Dubrovnika zaustavi kontrola, najvjerojatnije će platiti kaznu i doživjeti brojne neugodnosti, što nikako ne ide na ruku našem turizmu.
Plovila pri izlasku iz hrvatskih teritorijalnih voda također se trebaju prijaviti u Cavtatu. No, često se događa da se iz Cavtata zbog radnog vremena kapetanije opet moraju vraćati u Dubrovnik kako bi prijavili odlazak.
Podsjetimo, prošle godine Lučka kapetanija u Cavtatu imala je isto ovakvo radno vrijeme, sve do trenutka kad je u Cavtat uplovila brodica s Ivicom Kostelićem, koji se našao u istom problemu, nakon čega su ipak do kraja sezone odlučili raditi od 8 do 20 sati.
Nakon što su kod mjerodavnih intervenirale općinske vlasti, Turistička zajednica i mještani Cavtata, radno vrijeme je produženo od 8 do 20 sati, no ne zadugo. Od srijede je opet na vratima Kapetanije izvješeno ''zimsko'' radno vrijeme.
Imate li negativnih iskustava sa smještajem, cijenama kod ugostitelja, prometom? Želite li nekoga pohvaliti, podijeliti svoje iskustvo? Pišite nam na [email protected].





















