
Hrvatska udruga banaka upozorava na nove phishing kampanje: Evo na što morate paziti

Hrvatska udruga banaka poslala je priopćenje kojim je upozorila klijente banaka da budu jako oprezni jer su posljednjih nekoliko dana aktivne phishing kampanje koje ciljaju klijente hrvatskih banaka radi ostvarivanja financijske koristi i krađe podataka.
"Pokušaji prijevara najčešće se odvijaju putem lažne elektroničke pošte, SMS poruka i lažnih internetskih stranica, a sve je popraćeno zlonamjernim, sofisticiranim i vjerodostojnim korištenjem vizualnog identiteta banaka.
U navedenim lažnim porukama, ističu u HUB-u, najčešće se navodi da je zbog neobičnih aktivnosti na platnoj kartici ili bankovnom računu, bankovna kartica ili račun blokiran, odnosno da je zbog sigurnosnih razloga potrebna izmjena zaporke.
"U takvim porukama se najčešće nudi i poveznica za provedbu navedenih radnji koji umjesto na službene servise banaka vodi na zlonamjerne prijevarne servise koji vrlo često izgledaju uvjerljivo, ali se na takvim stranicama od potencijalnih žrtava prijevare traži upisivanje osjetljivih podataka", naglašavaju HUB u priopćenju u kojem navode da je u cilju zaštite od prijevare važno znati da banke od svojih klijenata putem elektroničke pošte i SMS poruka nikada neće tražiti sljedeće podatke:
PIN bilo koje kartice ili autentifikacijskog uređaja (npr. token),
CVV/CVC kreditne kartice;
unos aktivacijskih kodova za mobilno bankarstvo na internetske stranice;
presliku osobnih dokumenata;
instalaciju nekog alata poslanog putem e-mail poruke ili SMS-a;
datum, vrijeme i iznos transakcije ili pristupni kod za prijavu na internetsko bankarstvo.
Više informacija pronađite u objavi za medije koja se nalazi u prilogu i na internetskoj stranici HUB-a.
















