Sezona je gotova, a inspektori i dalje u akciji. I pregledali su
sve, od šanka, prostora za goste pa do toaleta, a upravo je tu u
nadzoru prije dva tjedna bio problem.
"Današnjom kontrolom smo utvrdili da je objekt postupio po
rješenju, odnosno da je vlasnik objekta ispravio utvrđene
nedostatke koji su bili u sanitarnom čvoru", kazao je
Edi
Kevo, turistički
inspektor.
Vlasnici su tad dobili tisuću kuna kazne.
U prvih 9 mjeseci turistički su inspektori proveli više od 8
tisuća nadzora. U njih 66,5 posto nije bilo kršenja propisa, no u
ostalim je naplaćeno gotovo 5 milijuna kuna kazni, a više od 1200
dobilo je prekršajne naloge.
"Najčešći prekršaji su vam neisticanje obavijesti da se može dati
prigovor na kvalitetu usluge, neizdavanje računa, neisticanje
cjenika", izjavio je Daglas Koraca (IDS),
zamjenik ministra turizma.
Za manje prekršaje, posebice ako su napravljeni prvi put,
smatraju ugostitelji inspektori bi trebali biti blaži.
Ugostitelji tvrde da su najizloženiji inspekcijama, pozdravljaju
uvođenje reda, ali smatraju da treba stati na kraj nelegalnoj
konkurenciji.
"Najveći problem je što se ne nadgledaju nelegalna konkurencija,
objekti koji nisu registrirani, oni su ti koji oduzimaju posao, a
njih se slabo i nikako ne nadzire", izjavio je
Tonči
Glavina, potpredsjednik
Hrvatske interesne udruge ugostitelja.
Najveći broj nadzora napravljen je u sezoni, inspektori sad imaju
manje posla, ali vlasnici ugostiteljskih objekata i dalje su pod
povećalom.