ŠTO REĆI... /

Umorni ste od reklama na YouTubeu? Bit će ih još, evo zašto

Google također želi povećati broj oglasa od 20 sekundi koje nije moguće preskočiti i kratkih oglasa od 5 sekundi unutar videa

VOYO logo
VOYO logo

Google je nedavno iz svoje 'Chrome' trgovine aplikacija uklonio sve "ad-blocker" dodatke koji su sprječavali prikazivanje reklama na YouTubeu i sličnim servisima.

Google većinu svojih prihoda ostvaruje od reklama, kako na "Ad-Sense" reklamama unutar pretraživanja Interneta (Google Search) tako i unutar YouTube videa.

Kompanija sada "uvjetuje" korisnike YouTubea tako da u prosjeku gledaju pet reklama, a više ako se radi o komercijalnom sadržaju (poput glazbe). Google također želi promovirati plaćene YouTube opcije, zapravo pretplatu na ovaj popularni video servis.

To također proizlazi iz procjena da sve veći broj korisnika gleda videe s ove mreže na Smart TV uređajima i pametnim telefonima, kao i da je veliki broj videa "profesionalnih YouTubera" zapravo na neki način sponzoriran.

Google također želi povećati broj oglasa od 20 sekundi koje nije moguće preskočiti i kratkih oglasa od 5 sekundi unutar videa. To je i očekivano, jer samo prošle godine Google je od oglašavanja zaradio nevjerojatnih 237,5 milijardi dolara.

POGLEDAJTE VIDEO: Ma jel' moguće? Ovaj graf iznenadio je sve:

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali