PETICIJA U BRUXELLESU: /

50 tisuća ljudi je protiv ograničenja brzine od 30 km/h u gradu i 100 km/h na autocesti

Pokrenuta je peticija pod nazivom "Protiv zone 30 u cijelom Bruxellesu i ograničenja na 100 km/h na našim auto-cestama", koju je dosad potpisalo preko 50 tisuća ljudi,

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Preko 50 tisuća ljudi potpisalo je peticiju protiv ograničenja brzine od 30 kilometara na sat u Bruxellesu, koje je na snazi od 1. siječnja.

Od početka ove godine na području regije glavnog grada Bruxellesa na snazi je ograničenje brzine od 30 kilometara na sat, kao opće pravilo, a na nekim važnijim prometnicama dopuštena je iznimka od 50 km/h ili vrlo rijetko 70 km/h.

Općim ograničenjem od 30 km/h sada je pokriveno 85 posto ulica, a ranije je to pravilo vrijedilo za 60 posto gradskih prometnica. No, s takvim ograničenjima nisu svi zadovoljni.

Protiv zone 30 u cijelom Bruxellesu

Pokrenuta je peticija pod nazivom "Protiv zone 30 u cijelom Bruxellesu i ograničenja na 100 km/h na našim auto-cestama", koju je dosad potpisalo preko 50 tisuća ljudi, a taj broj će vjerojatno nastaviti rasti.

Ograničenje brzine sa sadašnjih 120 km/h na 100 km/h nije uvedeno, iako se pojavljuju takve ideje. Predviđene su vrlo visoke kazne za prekoračenje dopuštene brzine. One koji u zoni 30 prekorače brzinu za 1 do 10 km/h očekuje kazna od 53 eura.

Vozači koji u toj zoni voze preko 40 km/h na sat plaćat će dodatnih 11 eura za svaki kilometar preko 40 na sat. One koji dopuštenu brzinu prekorače za 30 km/h ili više, to jest koji voze preko 60 km/h očekuje sudski poziv.

Vlasti uvele dodatna ograničenja

Organizatori peticije ističu da je riječ o "potpuno suludom projektu, koji će paralizirati grad, već paraliziran brojnim radovima, i u kojem javni prijevoz nije učinkovit". Vlasti u Bruxellesu uvele su dodatna ograničenja kako bi poboljšali kvalitetu zraka, smanjili buku i broj nesreća.

Vlasti se pozivaju na primjere nekoliko gradova koji su uveli takva ograničenja, poput Grenoblea, Osla i Bilbaoa u kojima je smanjen broj smrtnih slučajeva i broj ozlijeđenih na gradskim prometnicama.

U Helsinkiju je broj poginulih i teže ozlijeđenih pao za dvije trećine nakon uvođenja ograničenje od 30 km/h.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
najčitanije
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Izdvojeno
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx