
Organizator Ultre otkrio kolike su cijene na festivalu: 'Između sedam i devet eura, ovisi što'
'Split se prepoznaje po Hajduku i Ultri'
U velikoj oluji u utorak u Splitu se srušio dio konstrukcije za Ultra festival koji počinje sutra. RTL Direkt razgovarao je s organizatorom festivala Joeom Bašićem.
Jeste li uspjeli riješiti sve posljedice nevremena?
Pogodilo nas je nevrijeme koje nismo mogli predvidjeti. dali smo sve od sebe da se to otkloni. Najbitnije je da nije nitko ozlijeđen. U zadnja dva dana smo uspjeli sve vrlo odgovorno pripremiti za početak Ultre.
Jesu li mladi već okupirali Split?
Invazija mladih iz cijelog svijeta je počela prošli tjedan. Svi jedva čekaju početak Ultre, prema svim informacijama kapaciteti su popunjeni. Ljudi su sretni kad dođu u Split, a i domaćini jedva čekaju da počne Ultra.
Kakve su cijene u odnosu na lani? Piva je sedam eura kao na nekim drugim koncertima nedavno ili?
Cijena je nešto što je tržišno. Ultra je svjetska manifestacija koja privlači pažnju cijelog svijeta, a cijene su čak 20 do 30 posto jeftinije nego na drugim festivalima u svijetu. Cijene su između sedam i devet eura ovisi što. Piva od pola litre posebno izdanje za Ultru je osam eura.
Svega ima ove godine, sutra Solomun i Carl Cox.
Imamo jedinstvenu priliku vidjeti ih na istoj pozornici, tri sata svaki set što je neviđeno. Mislim da ni jedan drugi festival na svijetu neće imati ovakav line up. jako puno se ulaznica traži baš zbog tog seta i drago mi je što imamo priliku to organizirati ovdje u Splitu.
Imate li neke upute za posjetitelje koji stižu osim naravno da ne uriniraju i ne povraćaju po cesti. Policija apelira da se ne nosi skupi nakit
Mi kao organizatori surađujemo s gradom Splitom i Turističkom zajednicom da educiramo posjetitelje da poštuju građane i grad, povijesnu jezgru. Mislim da smo uspjeli to kvalitetno organizirati, minimalni incidenti se događaju tijekom Ultre. Naši gosti su došli s dobrim namjerama.
A savjet za Splićane? Strpljenje?
Ovakav festival je događaj koji se jednom godišnje organizira u Splitu. Split se prepoznaje po Hajduku i Ultri. Svaki dan šetam ulicu i vidim podršku, mislim da su svi svjesni da je ovaj projekt doprinio jako puno u razvoju grada Splita i ekonomiju. Oni koji su u gradu i ne mogu trpjeti to već su navikli da iznajme svoje stanove, zarade nešto dok oni odu u Zagoru i uživaju.
Puno je bilo kritika da je Ultra Split pretvorila u parti destinaciju i da to gradu nije trebalo
Mislim da to nije u redu, grad Split postao je svjetska destinacija uz bok drugih kao što su Barcelona, Buenos Aires, Miami i svaka ozbiljna svjetska destinacija mora imati segment animacije mladog turista od 18 do 35. Mislim da smo mi to kvalitetno odradili i pozicionirali grad Split. Treba razmišljati što još Grad može ponuditi da nije naglasak samo na party destinaciji. Ultra tu može doprinijeti jer naši gosti dolaze privatnim avionima, borave u hotelima s pet zvjezdica, veliki su potrošači. Mislim da je to dobar početak i s Turističkom zajednicom i ministarstvom turizma ovu destinaciju pokušavamo razvijati dalje. Siguran sam da još 30 do 40 posto potencijala postoji u narednih pet do šest godina.


