Danas /

Novinarski rob otvorio dušu i opisao rad u AOL-u

Mislili ste da novinari razvikanih internet portala natipkaju nekoliko članaka za 90 minuta, a ostatak vremena provode u ispijajući kavicu po danu, a žesticu po noći? Grdno ste se prevarili.

VOYO logo
VOYO logo

Bivši AOL-ov novinar Oliver Miller odlučio je "otvoriti dušu" i u podužem članku za TheFasterTimes i opisati kako je to bilo pisati za medijsko carstvo poput onog AOL-ove (AOL u svom vlasništvu ima velike online medije poput TechCruncha i odnedavno HuffingtonPosta).

Kako prenosi Poslovnipuls.com, Miller je preko prijatelja dobio posao pisanja za AOL-ov Television blog. Plaća je bila skromnih 35.000 dolara godišnje. Urednici su pred njega stavili gotovo nemoguću misiju – kako bi zaradio svojih 35.000 dolara, dnevno je morao napisati više od 10 originalnih članaka i recenzija posljednjih epizoda najnovijih hit tv serija. A sve je to morao odraditi u radnom vremenu od 23 do 8 sati ujutro.

"AOL bi mi poslao nekoliko video klipova posljednjih epizoda i ja bih za 30 minuta napisao recenziju. Bilo je to suludo. Pisao sam o serijama koje uopće nisam gledao, jednostavno nije bilo dovoljno vremena za istraživanje", piše Miller koji se i dalje pita zašto jedna velika medijska korporacija poput AOL-a svoje novinare tretira gore nego robove.

Kada je jednom prilikom upitao šefa je ga uopće briga što on piše i je li to kvalitetno ili ne, ovaj mu je odgovorio: "Baš i ne".

Miller kaže da slične priče može ispričati i stotine drugih novinara koji su imali (ne)sreću raditi za AOL. Nakon nekoliko mjeseci napornog rada, AOL je Millneru putem automatiziranog emaila poslao otkazno pismo.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali