Danas /

Mobilno oglašavanje će doseći 11 mlrd. $ do 2015.

Juniper Research objavio je da među ključnim brendovima i agencijama postoji ogroman interes za mobilno oglašavanje.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Globalni troškovi oglašavanja na mobilnim platformama očekuje se da će premašiti 11 milijardi dolara godišnje do 2015. - što je veliki rast u odnosu na 3,1 milijarde dolara u ovoj godini - jer tvrtke nastoje kapitalizirati na personalizacijama, ciljanom oglašavanju i visokoj razini korisničkog angažmana koje im mogu ponuditi mobiteli, piše Cellular-news.

Juniper je u svom novom izvještaju o mobilnom oglašavanju utvrdio da na valu preuzimanja aplikacija koji je potaknuo Appleov App Store i drugi, brendovi danas traže ili da im se ponudi dinamičko oglašavanje u aplikacijama ili da - poput Barclaycarda i Volkswagena - kreiraju svoje vlastite applikacije s ciljem da povećaju izloženost brenda i angažman publike.

Primjerice, oglašivači poput Starbucksa i L'Oreala napravili su sjajan posao s kampanjama koje su bazirali na lokaciji. Na taj način korisnici su kada bi ušli u određeno područje, npr. neki kvart grada, dobivali marketinške poruke.

Ipak, u izvještaju se ističe da brendovi ne bi smjeli riskirati sa zanemarivanjem ostalih kanala mobilne distribucije svojih poruka.

Prema riječima autora izvještaja dr. Windsora Holdena: "Dok smartphone aplikacije mogu biti vrlo učinkovite kad je riječ o vidljivosti brenda, one nikako nisu optimalni način da se dosegne ciljnu demografsku skupinu za svaki proizvod. U mnogim slučajevima, jednostavna, interaktivna kampanja bazirana na SMS-u može biti daleko učinkovitija".

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
najčitanije
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Izdvojeno
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx