
Čovjek koji virtualnu igru pretvara u stvarni život

Ovo bi se uskoro moglo promijeniti, i to zahvaljujući novoj generaciji igara koje mijenjaju našu svakodnevicu i pretvaraju je u sretnije i uzbudljivije iskustvo, a potencijalno su u stanju promijeniti i naš način života.
Autor
Sada radi na novoj igri koja pamti sve o prijateljima osobe koja igra igru, njihove poteze na društvenim mrežama, kao i lokacije koje je moguće dobiti praćenjem mobilnog uređaja. To bi moglo pomoći da se iskustvo igranja počne bazirati na pravom životnom iskustvu određene osobe.
"Želimo to iskoristiti kako bismo izgradili zabavna iskustava koja će ljude više angažirati u stvarnosti, a ne ih od nje odvratiti", rekao je Wright.
"Želimo napraviti igre od stvarnosti, a ne igre o svemirskim brodovima ili fantazijama."
Ovako razmišljanje logično je za čovjeka koji je ljubiteljima igara omogućio simulacije izgradnje grada (
Igre su danas veliki biznis. Vrijednost tržišta igara procjenjuje se na 56 milijardi dolara, što je već sada dva puta više od glazbene industrije. Naime, samo američka industrija igara danas ima prodaju koja dvaput nadmašuje prodaju filmova s holivudskog
"Igre su sve prisutnije u našoj kulturi", rekao je Wright za
Svaka akcija koju igrač napravi može biti snimljena kao digitalna informacija. Ovo omogućava autorima igara da prate i razumiju ponašanje pojedinog igrača, što prije nije bilo moguće.
Wright želi igrom
"Igre su jedno od rijetkih mjesta gdje možete prilično temeljito ispitati ponašanje osobe, što ne biste mogli u stvarnom životu", objasnio je Wright. "Najtvrđi orah je kako zadobiti korisnika na našu stranu? Kako postići da nam se potpuno otvori?", dodaje.
Prema njegovim riječima, sva tehnologija već je tu, stvar je samo u "psihologiji i dizajnu". No, kad jednom završi
"Želimo učiniti život zanimljivijim", rekao je Wright.
Prethodni članci: arti-201201030356006 arti-201112090621006 arti-201111260016006 arti-201111180229006 arti-201112220270006
















