u tri milijuna primjeraka /

Charlie Hebdo objavio novu naslovnicu: 'Sve je oprošteno, ja sam Charlie'

Na novoj naslovnici je karikatura proroka Muhameda koji drži natpis na francuskom 'Je Suis Charlie'. Iznad karikature autora Luza stoji naslov 'Sve je oprošteno'.

VOYO logo
VOYO logo

Francuski satirički tjednik Charlie Hebdo, desetkovan u islamističkom napadu , opet je na naslovnici novog broja koji izlazi u srijedu nacrtao proroka Muhameda koji drži natpis "Ja sam Charlie", ističući da nipošto neće popustiti i tražeći "pravo na uvredu".

Tjednik Charlie Hebdo koji se na meti islamista našao upravo zato što je često crtao Muhamedove karikature, prikazuje na naslovnici uplakanog proroka u bijelom koji u rukama drži papir na kojemu piše "Ja sam Charlie", što je međunarodni slogan sudionika prosvjeda protiv napada održanog u nedjelju u Parizu.

Iznad karikature koju potpisuje Luz stoji naslov "Sve je oprošteno", po preslici koju je AFP dobio u ponedjeljak navečer.

Ovaj broj na kojemu su radili preživjeli članovi redakcije - Luz je među njima - izaći će u tri milijuna, umjesto u uobičajenih 60.000 primjeraka, bit će preveden na 16 jezika i prodavat će se u 25 zemalja.

Budući da je distributer lista zatrpan zahtjevima iz Francuske i iz inozemstva, ovaj broj će se tiskati u 3 milijuna primjeraka, iako je prvo bio predviđen 1 milijun primjeraka lista.

"Već 22 godine nema broja u kojem nismo objavljivali karikature pape, Isusa, svećenika, rabina, imama i Muhameda i bilo bi čudno da ih nema" i u ovome broju, rekao je Richard Malka, glasnogovornik tog tjednika.

"Nipošto nećemo popustiti, inače sve ne bi imalo smisla. Stanje duha 'Ja sam Charlie'" uključuje i "pravo na uvredu", istaknuo je.

Malka je u razgovoru za radio Europe 1 odlučno odbio optužbe za islamofobiju, rekavši da Charlie Hebdo nije "nasilan, nego nepristojan" list.

U napadu dvojice francuskih džihadista na list u srijedu ubijeno je 12 ljudi, među kojima sedmero članova redakcije Charlieja Hebdo.

Tjednik je prije napada bio na rubu stečaja zbog slabe prodaje. U studenome je uputio poziv za donacije, ali je pod kraj godine uspio prikupiti tek nekoliko desetaka tisuća eura, a trebao mu je milijun.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali