
Bolivudski glumac dovodi Google + u Indiju

Google snažno vjeruje u učinkovitost online oglašavanja i neprestano pokušava uvjeriti oglašivače da svoje budžete preusmjere s medija kao što su tiskane novine i televizija.
Kad je riječ o servisu Google +, ova kompanija očito je spremna potrošiti nešto novca i na – oglase u tiskanim novinama.
Kako piše
Inače,
Potencijalni korisnici pozivaju se da se priključe na "hangout", nešto poput videokonferencije s ovim glumcem, a bilo koji korisnik Googlea + može započeti "hangout" te pozvati do 10 svojih prijatelja da mu se pridruže.
"Hangouts on air" omogućava da ove rasprave budu javno uživo prenošene i snimane, kao što je bio slučaj sa SRK-ovim "hangoutom".
Nije poznato koliko je ljudi gledalo "hangout", ali sudeći prema komentarima korisnika na Google + stranici SRK-a, vjerojatno ih je bilo na desetke tisuća. Sudeći prema videu na YouTubeu, tijekom trajanja "hangouta" zabilježene su i tehničke poteškoće, upravo zbog navale velikog broja korisnika.







![[KVIZ] Koliko znaš o markama auta?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/04/1296689/H-1f7f2d23-9fa0-43e6-8b46-f34ec6749fe5-550.webp?1749020226)













