
Amerikanci sada troše jednako vremena na internet koliko i na TV

Amerikanci danas troše onoliko vremena online koliko i ispred svojih televizijskih ekrana, pokazalo je istraživanje koje je u ponedjeljak objavila tvrtka za istraživanje tržišta Forrester .
Prosječni Amerikanac sada troši otprilike 13 sati tjedno koristeći internet i gledajući offline televiziju, pokazalo je Forresterovo istraživanje koje se baziralo na više od 30.000 ispitanika.
Internet je već odavno osvojio pažnju mladih Amerikanaca i to u većoj mjeri nego što je to televiziji uspjelo postići, ali je sada po prvi puta popularniji i kod tzv. 'generacije X' (u dobi od 31 do 44 godine). Mlađi
Dok je količina vremena koju Amerikanci troše gledajući televiziju ostala otprilike ista tijekom posljednjih pet godina, korištenje interneta se u istom razdoblju povećalo za čak 121 posto.
Redoviti čitatelji rubrike
Jedna četvrtina vlasnika mobitela s mogućnošću online pristupa sada se spaja preko mobilnog interneta i to uglavnom preko web stranica prilagođenih za prikaz na mobitelima, radije nego preko aplikacija.
Što Ameri rade online? Uglavnom kupuju. Čak 60 posto njih kupuje online, a malo više od jedne trećine spaja se redovito na stranice za društveno umrežavanje, često preko svojih mobilnih uređaja. Naime, dvije trećine pripadnika tzv. 'generacije Y' ažurira statuse na svojim stranicama za društveno umrežavanje barem jednom mjesečno.
Pisanje blogova, slušanje audio




![[KVIZ] Znaš li odgovoriti na ova pitanja s državne mature iz sociologije?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/04/1296738/H-a9ff1c33-2caf-4bfb-95b4-22fbdb85a3ce-550.webp?1749024280)
















