POČAST NARODNOJ LIMUZINI /

Volkswagenov Passat i službeno je dobio elekto-nasljednika, a za neke od njegovih izvedbi sigurno niste nikada čuli

B3 Passat je 1993. godine dobio redizajn, ali i novu oznaku B4, iako nije bio potpuno novi model. Faceliftom su dotjerani vanjski paneli karoserije osim krova, s najočiglednijom vanjskom promjenom ponovnog uvođenja rešetke kako bi odgovarala stilu ostalih Volkswagenovih modela iste generacije iz tog doba, kao što su Mk3 Golf i Jetta. Unutrašnjost je blago ažurirana i uključuje sigurnosnu opremu, poput dvostrukih prednjih zračnih jastuka i zatezača sigurnosnih pojaseva, iako je osnovni dizajn ploče s instrumentima ostao nepromijenjen. Rešetka je uvedena kako bi prednji kraj dobio agresivniji izgled, jer je prethodni model izgledao previše 'pasivno'
Foto: Volkswagen
B3 Passat je 1993. godine dobio redizajn, ali i novu oznaku B4, iako nije bio potpuno novi model. Faceliftom su dotjerani vanjski paneli karoserije osim krova, s najočiglednijom vanjskom promjenom ponovnog uvođenja rešetke kako bi odgovarala stilu ostalih Volkswagenovih modela iste generacije iz tog doba, kao što su Mk3 Golf i Jetta. Unutrašnjost je blago ažurirana i uključuje sigurnosnu opremu, poput dvostrukih prednjih zračnih jastuka i zatezača sigurnosnih pojaseva, iako je osnovni dizajn ploče s instrumentima ostao nepromijenjen. Rešetka je uvedena kako bi prednji kraj dobio agresivniji izgled, jer je prethodni model izgledao previše 'pasivno'
8 /20
VOYO logo

Volkswagen je početkom godine objavio da više neće proizvoditi svoju najpopularniju limuzinu - Passat. Razlog je, naravno, elektrifikacija, Mnogi su se pitali: Što će sada voziti naša djeca? Zato su Nijemci brže-bolje predstavili njegovog nasljednika na struju i nazvali ga ID.AERO. No mala je utjeha obožavateljima diljem svijeta jer riječ je limuzini koja je prevezla brojne generacije ljudi. I to doslovce, jer s4 proizvodio gotovo 50 godina, točnije od 1973. Od tada je doživio osam generacija, a svaka je ispred broja nosila slovo B - B1, B2, B3... Osim u Europi, prodavao se na svim kontinentima izuzev Antartike, a možda se i tamo našao neki primjerak. Neki od Passata za američko ili kinesko tržite su se bitno razlikovali od europskkih verzija. Zadnji model B8 ušao je u proizvodnju u 2014. godine, a temeljen je na platformi MQB. 'Posljednji Mohikanac' bio je Passat koji se proizvodio za tržište Sjeverne Amerike, ali i on je u fazi postupnog ukidanja. Zato smo se ovdje odlučili prisjetiti se svih osam generacija. Nostalgični, duboko udahnite...

VOYO logo
Pogledaj još galerija