POČAST NARODNOJ LIMUZINI /

Volkswagenov Passat i službeno je dobio elekto-nasljednika, a za neke od njegovih izvedbi sigurno niste nikada čuli

Potpuno novi Passat, temeljen na platformi Volkswagen grupe B5, lansiran je u veljači 1997. Passat je predstavio novi dizajn koji je još i danas popularan u našim krajevima. Pogon na 4 kotača uveden je 1997. kao opcija za 1,8-litreni, 2,8-litreni V6, 1,9-litreni TDI, 2,0-litreni TDI i 2,5-litreni V6 TDI motori. 1,8-litreni benzinski motor u Passatu i Audiju A4 ima niži kapacitet ulja, i može patiti od problmema s talogom, ako se ne mijenjaju u redovitim intervalima. 1,6-litreni benzinski motor izbačen je do 1999., ostavljajući 1,8-litreni 20-ventilski motor kao početni
Foto: Volkswagen
Potpuno novi Passat, temeljen na platformi Volkswagen grupe B5, lansiran je u veljači 1997. Passat je predstavio novi dizajn koji je još i danas popularan u našim krajevima. Pogon na 4 kotača uveden je 1997. kao opcija za 1,8-litreni, 2,8-litreni V6, 1,9-litreni TDI, 2,0-litreni TDI i 2,5-litreni V6 TDI motori. 1,8-litreni benzinski motor u Passatu i Audiju A4 ima niži kapacitet ulja, i može patiti od problmema s talogom, ako se ne mijenjaju u redovitim intervalima. 1,6-litreni benzinski motor izbačen je do 1999., ostavljajući 1,8-litreni 20-ventilski motor kao početni
10 /20
VOYO logo

Volkswagen je početkom godine objavio da više neće proizvoditi svoju najpopularniju limuzinu - Passat. Razlog je, naravno, elektrifikacija, Mnogi su se pitali: Što će sada voziti naša djeca? Zato su Nijemci brže-bolje predstavili njegovog nasljednika na struju i nazvali ga ID.AERO. No mala je utjeha obožavateljima diljem svijeta jer riječ je limuzini koja je prevezla brojne generacije ljudi. I to doslovce, jer s4 proizvodio gotovo 50 godina, točnije od 1973. Od tada je doživio osam generacija, a svaka je ispred broja nosila slovo B - B1, B2, B3... Osim u Europi, prodavao se na svim kontinentima izuzev Antartike, a možda se i tamo našao neki primjerak. Neki od Passata za američko ili kinesko tržite su se bitno razlikovali od europskkih verzija. Zadnji model B8 ušao je u proizvodnju u 2014. godine, a temeljen je na platformi MQB. 'Posljednji Mohikanac' bio je Passat koji se proizvodio za tržište Sjeverne Amerike, ali i on je u fazi postupnog ukidanja. Zato smo se ovdje odlučili prisjetiti se svih osam generacija. Nostalgični, duboko udahnite...

VOYO logo
Pogledaj još galerija